2015. július 18., szombat

ink ideas














I've been thinking about getting a tattoo for ages. Obviously I am only 17 so i can't get one because my mom says 'not until you're 18'. So Yeah I have to wait. Sadly this is the same with piercings.
However sometimes I do think about what should I get. I think I would do a minilamism tattoo. Maybe a little picture, or some quote, and of course something that 's really mean to me. 
I would definetely do somewhere hidden, for example behind my ear, or on my side. I think it would depend on what I want exactly. I haven't got a punctual idea what i want to get and I think is don' have to. When the time comes, i will know what is that I want for my entiral life on my skin.

But mmnnh I have something in my mind... something crazy (crazy amazing). I would like to tattoo on my foot 'made in hungary' and I think thats really funny! (maybe just for me but whatever)
However my birthday is still far away...



Már nagyon régóta foglalkoztat a tetoválás fogalma. Persze még csak ábrándozok mivel hiszen 'csak' 17 éves vagyok, és sajnálatos módon  Édesanyám  'míg 18 nem leszel' mondatával sakkban tart. Na igen ugyan ez vonatkozik a piercingekre is.
Viszont a tilalom ellenére igenis néha elgondolkodok na mit is csináltatnék ha most azonnal rám tetoválna valaki. Szerintem mindenképpen valami minimalista szimbólumot, rajzot, szöveget, és természetesen csakis olyat ami jelent nekem valamit. Nem szaladna velem el a ló, és inkább valami olyan helyre készíttetném ahol azért picit el van dugva. (oldalam, fülem mögött, stb) Persze valószínűleg ez attól is függne hogy pontosan mit is csináltatok. Még nincs pontos elképzelésem, és nem is kell hogy legyen. Úgy gondolom , hogyha majd tényleg szembe találkozok olyannal ami megérint, és érzem hogy  nekem az kell életem végéig a bőrömön akkor azt tudni fogom.

Persze van egy olyan kis butaság ami tényleg butaság és ezt nagyon jól tudom, de mégis szerintem nagyon vicces. Mégpedig az hogy a talpamra tetoválom hogy 'made in Hungary'. 
Szerintem roppant szellemes... na de még messze van az a 18. szülinap.. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése