2015. augusztus 2., vasárnap

17 facts about me ♡




1. I am a 17 years old Hungarian girl
2. I am addicted to series, at the moment I am keen on the 100th
3. My favourite film now is Instellar
4. I love german language, and country
5. Once I dyed all my hair blue for summer
6. I am obsessed with skirts, and dresses
7. My favourite hungarian band called Punnany Massif and I was at their concert like 10 times
8. I have a 'Slapsgiving' (from himym) with my best friend
9. I would describe my style as changing hurricane
10.My favourite book is Davinci code from Dan Brown
11.I love taking photographs
12.I have never been on a rollercoaster
13. I can fangirl too hard sometimes
14. I like punk rock bands
15. My first ever concert was a Pink concert with my mom
16. I LOVE painting.. the problem is that I can't (srsly)
17. I want to write a book in my life

 I wrote 17 facts because I am 17 (I know, so creative, can't handle it)


1. 17 éves magyar lány vagyok
2. Sorozatfüggő vagyok, most épp a the 100th-ra vagyok rákattanva
3. A kedvenc filmem most az a Csillagok között
4. Szeretem a német nyelvet és az országot
5. Egyszer egy nyáron befestettem az egész hajam kékre
6. Imádom a ruhákat. és szoknyákat
7. a kedvenc magyar együttesem az a Punnany Massif és vagy 10 koncertjükön voltam eddig
8. Van egy pofogadásom ( himym-ből) a legjobb barátnőmmel
9. A stílusomat úgy jellemezném hogy elég változó
10. A kedvenc könyvem a Davinci kód Dan brown-tól
11.Imádok fotózni
12. Még sosem voltam hullámvasúton
13. Néha elég durván rám tör a fangörcs dolgok iránt
14.Szeretem a punk rock bandákat
15.Az első koncertem egy Pink koncert volt az anyukámmal
16. Imádok festeni, csak az a baj hogy nem tudok ( de komolyan)
17. Egyszer az életem során akarok írni egy könyvet.

Azért írtam 17 információt rólam mert 17 éves vagyok ( igen-igen tudom, nagyon kreatív vagyok) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése