2015. augusztus 22., szombat

festival track 2015

So basically as you can know I was attending two festivals in august. Sziget festival and Strand festival. I went to sziget for whole week, but I went for only one day to Strand festival.
Here are some songs which I heard in live, so you can see how mixtured my music taste is. However I listen to other music too. (btw festival pictures are coming)

Mint ahogy mondtam korábban részt vettem augusztusban két fesztiválon is. Egyik a sziget volt másik meg a Strand. szigeten végig voltam viszont Strandra csak 1 napra mentem. Itt van néhány zeneszám amit élőben meghallgattam, csak hogy lássátok milyen összetett a zenei ízlésem is.Persze ez nem mind amit hallgatok. ( amugy jönnek a fesztiválos képek is lassan)




MØ - Don't Wanna Dance



  



etc..etc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése