2015. augusztus 25., kedd

Sziget festival part 2
























These photos may not the best but they mean so much memories. I was on so many concerts it's crazy. I will never forget Florence and the Machine.. She was amazing, she made a madness 1,5 hour. I felt her love, through the stage. ... I don't even know, is she a human? She was crazy on stage, and when she jumped on us during lean on, i was like no way, she even touched me, yeah I was fangirling so hard...On hollywood undead and Major lazer I was in the first row, it was kind of surreal.
Anyway I liked Sziget better during the night, I think I am more likely a night girl, than a morning girl.Exept when it is school time and I am going bed at 11 cause im a weirdo.
During the night I was there till like 3-4am. We had epic parties I can tell you. 
I truly loved the ligths at night, there was a place where I felt like I am under the starts, and it was breathtaking. I miss that. 
I think I can only suggest this festival to people who want to have fun with random people , or want to find themselfs. It works I promes.

Ezek a fotók talán nem a legjobbak, de annál több emléket jelentenek nekem.  Rengeteg koncerten voltam, még felfogni is nehéz. Sosem felejtem például Florence and the Machine koncertjét, elképesztő mennyi szeretet árad abból a nőből. MØ  koncertjén szinte fel sem fogtam mi történt, ember egyáltalán az a nő? A színpadon teljesen megőrült. főleg mikor beugrott  közénk a lean on-nál. Sőt hozzám is ért, kicsit rám tört a fangörcs. 
Egyébként szerintem én jobban kedveltem a szigetet éjjel, úgy gondolom én inkább éjjelre lettem tervezve, kivétel persze mikor suli időbe már 11 kor lövöm a pizsit.
Éjszakákként mindig olyan 3-4-ig maradtunk, elképesztő jó bulikat éltünk át. Emellett imádtam a fényeket amik bevilágították az utcákat. Volt egy hely ahol a fák teli voltak égősorral rakva. Ott úgy éreztem a csillagok alatt vagyok alig pár méterre tőlük, lélegzetelállító volt. Hiányzik is.
Szerintem annak tudom ajánlani ezt a fesztivált aki jól akarja magát érezni ismeretlen, random emberekkel vagy csak önmagát akarja megtalálni. Működik megígérem. 







 

2 megjegyzés: